22. August 2016

A charming friend - mft sketch challenge no294

Neue Stempel und eine passende Challenge. Was gibt es schöneres :D
In die Drachen war ich sofort verliebt - wer meinen letzten Post gelesen hat weiß wie sehr ich auf Tiere und besonders auf die Magischen stehe. Ganz unbedingt dringend brauch ich auch noch die pummeligen Einhörner von mft ;)

New stamps and a matching challenge. What's better than that :D
I fell in love with the dragons right away - and those of you who read my last post know that I am totally into animals and especially the magical kind. I totally and absolutely need the cute chubby unicorns from mft too ;)

Der aktuelle Sketch von MFT passt perfekt, um mein neues Set einzuweihen.
This weeks sketch from mft was perfect to make my first card with the dragons


Die kleine Grünfläche hab ich (mal wieder) mit Distress Inks gewischt und mit Wasser bekleckst
The green rectangle is blended with Distress Inks (again ;) ) and spritzed with lots of water.


Und coloriert habe ich wie meistens mit meinen Copic Stiften. Obwohl ich die Drachen demnächst noch unbedingt aquarellieren möchte.
The images were colored with copic markers, as most of the times, but I definitely want to watercolor those dragons soon.


Ich find die beiden einfach nur zuckersüß zusammen :)
I think they are sooo cute together :)


Damit nehme ich an der Sketch Challenge von My Favorite Things teil
I'm participating in the sketch challenge by My Favorite Things


    












Habt einen kreativen Tag
Have a creative day

Claudia

Material:
bristol cardstock by exacompta
stamps: BB Magical Dragons, Sweet Succulents (hearts) 
from My Favorite Things
copic marker
watercolor paper
Distress Inks: twisted citron, peacock feathers
shabby shutters, tumbled glass
kraft cardstock
embossing powder white from Hero Arts

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen