5. Juli 2016

Roadtrip mit dem Bulli

Mein Traum Urlaub: mit dem VW Bulli einen Roadtrip machen :) am liebsten an einer Küste lang.

Mein dream vacation: a road trip with a VW 'Bulli' (it's the nickname for the cute little van or minibus) :) preferably a coastal route. 


Den Bulli habe ich mit staz-on ink auf Aquarellpapier gestempelt und anschließend mit Distress Inks coloriert. Auf ein schmaleres Stück Aquarellpapier habe ich die Buchstaben mit verschiedenen Distress Inks gestempelt um einen regenbogen-farbenen Verlauf zu bekommen.

I stamped the 'bulli' onto some watercolor paper with staz-on ink and colored it with ditress inks. On a smaller piece of watercolor paper I stamped the letters using various distress inks to create a rainbow gradient. 


Weil der Bulli so skizzenhaft gezeichnet ist, habe ich die beiden rechteckigen Papierelementen in einer schnörkeligen Linie mit einem Fineliner umrandet. Auch den Buchstaben habe ich eine Umrandung gezeichnet.

Since the stamped image has kind of a sketchy outline I draw some squiggly frames around the two rectangle paper pieces with a fineliner and outlined the stamped sentiment as well.



Auf einen schönen Sommer und habt einen kreativen Tag,

Happy summer and have a creative day

Claudia

Material:
watercolor paper 'Bamboo' by Hahnemühle
Inks: Distress Inks (salty ocean, tumbled glass, twisted citron, squeezed lemonade, mustard seed, abandoned coral, picked raspberry); lawn fawndamental dye inks (jalapeno, merman, soot)
stamps: Calli letters by Mama Elephant; Road Trip by Inkadinkado

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen